Skrevet av Emne: Supportereffekter  (Lest 2817 ganger)

saskedahl

• Førstereis
  • *
  • Status: +0/-0
Supportereffekter
« : 31 desember, 2013, 12:39:23 »
Vil Tornekrattet komme med noe nye supporter klær, skjerf e.l etterhvert eller forsvant dette med supportershoppen?

ØysT1N

• Fersking
Sv: Supportereffekter
« Svar #1 : 03 januar, 2014, 08:45:26 »
Jeg vil nok tro at krattet vil designe skjerf for salg i år, uten at jeg skal si dette så alt for sikkert. Tornekrattet har tidligere solgt ganske mange forskjellige artikler, så dette er ikke ukjent for dem.

EspenM3

• Styremedlem
  • Medlem
« Svar #2 : 03 januar, 2014, 08:58:25 »
Vi fikk ordnet nytt skjerf sent i fjor, det vil vi selge videre av i år selvfølgelig. Ellers har vi ikke noen konkrete planer om noe annet med det første. Men om det er noen effekter det er ønske om, så er det jo alltid interessant med gode forslag  :)

saskedahl

• Førstereis
  • *
« Svar #3 : 03 januar, 2014, 10:16:56 »
Kunne gjerne tenkt meg et av de nye skjerfene, men jeg bor ikke i nærheten av 1911, eller Tempest. Så en mulighet for å få bestillt hadde vært fint.  ;)

Hettegenser med et bedskjedent logo på brystet er et tips. Har desverre vokst ut av mine tidligere kjøp.  :P

EspenM3

• Styremedlem
  • Medlem
« Svar #4 : 06 januar, 2014, 10:31:34 »
Kunne gjerne tenkt meg et av de nye skjerfene, men jeg bor ikke i nærheten av 1911, eller Tempest. Så en mulighet for å få bestillt hadde vært fint.  ;)

Hettegenser med et bedskjedent logo på brystet er et tips. Har desverre vokst ut av mine tidligere kjøp.  :P

Sending av skjerf kan helt sikkert ordnes, eventuelt så blir det nok salg under årsfesten, kickoffen og før og etter årets hjemmekamper også  :)

ØysT1N

• Fersking
« Svar #5 : 08 januar, 2014, 01:09:57 »
Er det mulig å få bilder av nye supportereffekter inn på forumet, eller enda bedre en link til salg av supportereffekter?