Skrevet av Emne: Sammen tar vi gullet  (Lest 3066 ganger)

onkeljan

• Førstereis
  • *
  • Status: +0/-0
Sammen tar vi gullet
« : 28 oktober, 2014, 12:17:02 »
Noen som har CD'en med denne sangen liggende? Hva heter gruppen?

Oddmund

• Nykommer
  • **
Sv: Sammen tar vi gullet
« Svar #1 : 29 oktober, 2014, 06:30:31 »
Regner med du mener "Best i blått og hvitt"? Ble vel utgitt på en cd med samme navn i 1998-ish. Med på cden var også sangene vi gir livet for Molde, og Te stadion vi går

onkeljan

• Førstereis
  • *
« Svar #2 : 30 oktober, 2014, 02:13:02 »
Det kan høres riktig ut. Jeg holder på med en miks og en video, og skulle gjerne hatt disse sangene i god lydkvalitet. Jeg trenger å låne denne CD'en en kveld eller få kjøpt den, om den kan ligge på et gammelt lager. Vet supportershop'en solgte denne lenge etter at den ble produsert.

Øyvind Jo Heimdal Eik

• Gjester
  • Nykommer
  • **
« Svar #3 : 30 oktober, 2014, 05:46:18 »
Nei, nå blander du.

Mener Best i blått og hvitt (med Trond Strande og Eddie Gustafsson på coveret) kom ut 2003-ish og inneholdt låtene 1) «Best i blått og hvitt» og 2) en sang basert på «When Johnny Comes Marching Home» («Krattet står på store stå, hurra, hurra). De ble spilt av cover-/partybandet Loveshack om jeg ikke husker feil. I tillegg tror jeg 3) «Her kommer Molde» (Jo Nesbø) og 4) «Blå-hvit, blå-hvit» (med Åge Hareide & co.) var å finne der.

Plata som kom ut 1998-ish inneholdt 1) den der «MFK, sammen for de hvite og de blå / vi er internasjonale, vi er norges nummer én / vi er de hvite-blå, vi er MFK» med Trond Slyngstadli, samt 2) «Vi gir livet for Molde» og 3) «Te stadion vi går» som du nevner.

Jeg har begge et eller annet sted, men aner ikke hvor, så dette er basert på husk, men jeg er ganske sikker på at det meste stemmer.
« Siste redigering: 30 oktober, 2014, 05:49:42 av Øyvind Jo Heimdal Eik »

onkeljan

• Førstereis
  • *
« Svar #4 : 30 oktober, 2014, 06:00:21 »
Det er nok den med krattet står på store stå. Kunne du vært behjelpelig å sjekket? Tenkte å få ordnet i stand videoen senest før neste helg. Jeg er evig takknemmelig :)

Øyvind Jo Heimdal Eik

• Gjester
  • Nykommer
  • **
« Svar #5 : 30 oktober, 2014, 06:50:22 »
Tviler på at jeg finner den, men skal prøve. Det er nok mange her inne som lett kunne hjulpet, men tror ikke det er så mange som sjekker forumet for tiden.

onkeljan

• Førstereis
  • *
« Svar #6 : 30 oktober, 2014, 10:23:16 »
Ser ut til at jeg får tak i CD'en. Takk for hjelpen :)

onkeljan

• Førstereis
  • *
« Svar #7 : 02 november, 2014, 07:48:03 »

Rune

• Nykommer
  • **
« Svar #8 : 04 november, 2014, 12:48:20 »
Fin-fin video! Mange herlige klipp fra årets sesong der.  :)